sobota, 13 grudnia 2014

Napisała_Morning Fresh.


Dzięki udziałowi w kampanii Streetcom dla Morning Fresh miałam okazję wypróbować dwa warianty płynu do mycia naczyń tej firmy. W paczce ambasadorki znalazły się płyny Morning Fresh Lemon oraz Sensitive Aloe Vera. Płyny zabierałam ze sobą do pracy, do mamy, do koleżanek. Chciałam, aby każda osoba, której opowiadam o nich mogła osobiście je wypróbować. Sama ulotka nie pokazuje przecież efektów :)

A efekty? SĄ! Płyn jest gęsty, bardzo skoncentrowany i świetnie się pieni. Bez problemu usuwa nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia. Naczynie z zaschniętymi resztkami zapiekanki, czy patelnia po smażeniu potraktowane płynem Morning Fresh już po chwili są czyste i gotowe do schowania do szafki. Co najważniejsze, już niewielka ilość płynu pozwala rozprawić się z całym zlewem pełnym naczyń. A ostatnio często zastaję taki widok po powrocie z pracy do domu. Mój mąż wprost nie cierpi zmywać ;) Przyznaję bez bicia, że też nie przepadam za tą czynnością, ale jeszcze bardziej nie lubię stosów "garów" w zlewozmywaku. 

Płyny Morning Fresh mają przyjemny zapach i są delikatne dla skóry rąk, co jest dla mnie ważne, ze względu na egzemę na którą choruję. Większość płynów powodowało pieczenie i swędzenie, a z płynem Sensitive Aloe Vera nie odczuwam takich objawów. 



W sklepach znajdziecie 4 warianty płynu do mycia naczyń. Są to:


Morning Fresh Original
Klasyczna wersja skoncentrowanych płynów do naczyń w serii Morning Fresh przeznaczona dla osób lubiących skuteczne i bezzapachowe środki myjące.
Morning Fresh Lemon
Skoncentrowany płyn do mycia naczyń o zapachu cytrynowym. Spodoba się osobom, które lubią
świeże, orzeźwiające zapachy w kuchni.
Morning Fresh Apple
Jedna kropla płynu o zapachu soczystego jabłka upora się z największymi zabrudzeniami w kuchni. Dla osób, które cenią owocowe zapachy w kuchni.
Morning Fresh Sensitive Aloe Vera
Polecany osobom, które cenią łagodne środki czyszczące. Mocno skoncentrowana formuła produktu nie tylko skutecznie usunie zabrudzenia z naczyń, ale jest również łagodna dla dłoni.

Sprawdziłam - Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)