piątek, 14 listopada 2014

Napisała_Nowa kampania Streetcom - Morning Fresh.

Po męczącym dniu w pracy na mailu czekała na mnie miła wiadomość - zakwalifikowałam się do nowej kampanii Streetcom. Będę testować płyn do mycia naczyń Morning Fresh.



Z informacji w Strefie Eksperta: "Wypróbuj super skoncentrowany płyn do mycia naczyń i przekonaj się, jak bardzo jest wydajny! Już niewielka ilość płynu wystarczy, aby skutecznie usunąć z naczyń nawet najbardziej uporczywy brud. Silnie skoncentrowana formuła Morning Fresh doskonale usuwa tłuszcz, idealnie się pieni oraz jest gęsta, dzięki czemu starcza na dłuższe użycie."

To kolejna, po kilku innych, ciekawa kampania w której będę miała przyjemność uczestniczyć jako Ambasadorka we współpracy z agencją marketingu Streetcom. Zainteresowanych testowaniem zapraszam do rejestracji TU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)