środa, 19 listopada 2014

Napisała_Zakupy, kampanie, testowanie.

Praca na dwa etaty, opieka nad Zosią i dbanie o mieszkanie pochłaniają mnie całkowicie. Nie lubię robić niczego połowicznie, dlatego przykro mi, że nie aktualizuję na bieżąco bloga. Ale nie o tym miałam pisać, więc do rzeczy - będę się chwalić :-)


Muszę przestać odkładać (do kupienia) każdą rzecz, która wpadnie mi w oko. Jeszcze nie dostałam wypłaty, a już ją wydałam. Moje Smykowe (i nie tylko) zakupy z ostatniego tygodnia:


1. Sukienka Smyk             2. Sukienka Coccodrillo



 Bluzka i spódniczka Smyk

 1. Sweterek Smyk 2. Bluza NEXT (od cioci Kasi)

 Czapka, szalik i rękawiczki Smyk (wyprzedaż)

Edukacyjny Fotelik Malucha Fisher Price

Jak pisałam w ostatnim poście zostałam ambasadorką płynów do mycia naczyń Morning Fresh. Przesyłka dotarła do mnie w poniedziałek, a fotkę paczki od razu zamieściłam na moim Instagram Dzisiaj Streetcom poinformował mnie, że wezmę udział także w kampanii Envelo. Będę mogła wysłać osobiście zaprojektowaną kartkę. Tyle pomysłów, tak mało czasu. W tym roku wybiorę te spersonalizowane kartki i wyślę do rodziny oraz znajomych zamiast tradycyjnych.


Na deser tego samochwalstwa zostawiłam wiadomość od Platformy Ambasadorów Philips (Ambasador Innowacji). Będę miała przyjemność otrzymać do testów blender ręczny Philips Avance Collection HR 1676/90!




Jak tylko wypróbuję wszystkie te rzeczy, zamieszczę odpowiednie recenzje. Teraz już uciekam, bo jutro pracuję od 7 do 19 (jeden z tych dni, w których obydwie umowy ze sobą kolidują). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)