środa, 21 maja 2014

Napisała_Sadzimy las.


Ostatnio mniej mnie tutaj, ale to dlatego, że dosadzamy drzewka w lesie moich rodziców. Jeździmy tam każdego popołudnia, kiedy mój mąż wraca z pracy. Zosia w tym czasie jest pod opieką mojej mamy i przyzwyczaja się do coraz dłuższych rozstań ze mną. Bo w końcu będę musiała wrócić do pracy, a terapia szokowa (czyli, że z dnia na dzień po prostu ją zostawię u mamy) nie jest wskazana, to tym lepiej dla nas wszystkich. 


Dzisiaj dotarła do mnie przesyłka z Home&You, wszystkie rzeczy są piękne i nie mogę się już doczekać kiedy wygospodaruję odpowiednie dla nich miejsca ekspozycji :-) 

Wczoraj dostałam wiadomość od Streetcom, że zakwalifikowałam się do kolejnej kampanii - będę ambasadorką Razowego Kwasu Chlebowego. Już nie mogę się doczekać przesyłki, bo uwielbiam ten smak - naturalnie gazowany, nieprzesłodzony i orzeźwiający. Więcej o tej kampanii napiszę na pewno jutro. 
Panie chcące zmienić swoje życie w kilku małych krokach zachęcam do odwiedzenia strony naszezmiany.pl 
Partnerem programu Nasze Zmiany jest Razowy Kwas Chlebowy – zmień na lepsze! 




Zachęcam do rejestracji - to już moja 3 kampania w bardzo krótkim czasie! 


Jeszcze w temacie Streetcom - z kampanii Lycamobile został mi jeden starter, a reszta rozeszła się jak ciepłe bułeczki. Znajomi sami pytali o dostępność. Kupując i aktywując kartę doładowaniem za minimum 5 zł (do 31.05) możecie się cieszyć darmowymi nielimitowanymi połączeniami z osobami za granicą (o ile także mają kartę w Lyca). Sieć oferuje też korzystne pakiety, o których możecie poczytać więcej na stroniehttp://www.lycamobile.pl/po/ 

Zosia uparcie przemieszcza się to raczkując, to idąc wzdłuż mebli. Ileż ja bym dała za dodatkowe dwie pary oczu! Dzisiaj na chwilę straciłam ją z pola widzenia wieszając pranie, a ona już dorwała się do szafki z butami.


Ostatnio przysmakiem mojej LaLuny jest makaron ze szpinakiem - wcina sama, rączkami. A jaka jest przy tym z siebie dumna :) 


No, chyba trochę nadrobiłam zaległości. Tak poza tym, to moja Zosieńka dzisiaj 11 miesięcy skończyła. Jeszcze miesiąc i roczek! Nie mogę uwierzyć :) 


Zbieram inspiracje do dekoracji na te wyjątkowe urodzinki, a czas płynie tak szybko, że w zasadzie powinnam już robić to, co sobie wymyśliłam. Trzeba wziąć się w garść! 

PS. Przy okazji dosadzania drzew mam darmowe solarium, mam tylko nadzieję, że nie spiekę raka :) 

Miłego wieczoru! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)