piątek, 16 maja 2014

Napisała_Kampania Lycamobile w kilku zdaniach.

Jak już wiecie niedawno otrzymałam paczkę ambasadora Lycamobile.



A w środku: 
- Przewodnik Ambasadora, 
- Karta SIM Lycamobile dla mnie, 
- Zdrapka z doładowaniem na kwotę 5zł dla mnie jako ambasadora sieci, 


- 8 kart SIM dla znajomych, 
- 8 ulotek informacyjnych. 




Każde etui z kartą ma w środku opis uruchamiania usługi, sposobów doładowania konta, sprawdzania dostępnych środków, dostępu do poczty głosowej, wyboru języka i wyświetlania swojego numeru na ekranie telefonu (przydatny trick - *132#), opcji roamingu oraz kontaktu z działem obsługi klienta sieci. Cały opis jest w języku polskim, a dodatkowo do startera dołączona jest ulotka z tłumaczeniem na język angielski, ukraiński, łotewski i niemiecki. 





Pierwsze startery już wręczyłam znajomym, czekam na ich wrażenia. Sama mam w planie jutro zadzwonić do kuzyna do Niemiec i w końcu spokojnie porozmawiać, bez obaw o koszty. Od wczoraj mam bowiem uruchomioną usługę Nielimitowane Darmowe Rozmowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)