środa, 29 października 2014

Napisała_Na prawo ruch, na lewo ruch...

Sterty prania osiągnęły masę krytyczną. Deska (zwykła, sklejkowa) straciła moc przerobową. Żelazko z generatorem pary stało i wołało: użyj  mnie! Moja cierpliwość została wyczerpana. Postanowiłam zakupić deskę do prasowania z różnymi bajerami. Najpierw obstawiałam Viledę, ale odstraszyły mnie ceny i opinie kupujących. Przejrzałam allegro i znalazłam zwykłą "bezfirmówkę". Ale ze wszystkimi dodatkami - metalowy stelaż, duża powierzchnia prasowania (120x42), szeroka podstawa pod generator, zintegrowany przedłużacz i antenka podtrzymująca kabel. A to wszystko na stabilnym stelażu, z regulacją wysokości (od 80 do 99 cm) i w przystępnej cenie.

W końcu nie odkładam prasowania "na później". W 3 kwadranse ogarnęłam wszystko, złożyłam deskę, schowałam i miałam czas na popołudniowy spacer z Zosią. Dużą zaletą mojego generatora (Philips PerfectCare Aqua) jest funkcja OptimalTemp - nie muszę się bawić w zmianę ustawień temperatury. Wystarczy kilka ruchów żelazkiem i ciuch wyprasowany bez obawy o przypalenie. Żebyście widzieli minę mojego męża na moje zachwyty pt.: "W końcu mam deskę, na której mieszczą się całe (!) spodnie" :)

Pozostając w temacie prania, odzieży itp. Dzisiaj odebrałam paczkę od TestMeToo. Czekała na mnie w kiosku. Wiedzieliście, że można wysyłać i odbierać paczki w kioskach? O możliwości odbioru informuje sms, w którym mamy podany kod. Idziemy do wskazanego kiosku oferującego usługę "Paczka w RUCH-u" podajemy kod i dostajemy paczkę :)

Do rzeczy - zawartość. 1,3L płyn do prania w pralkach automatycznych Vizir Fresh Flowers
(w początkowej fazie projektu miał to być zapach Alpine Fresh). Według zapewnień producenta opakowanie ma wystarczyć na 20 prań. Jeśli tak jest, to wystarczy mi na 4 tygodnie (średnio 5 prań tygodniowo). Można w nim prać zarówno rzeczy białe jak i kolorowe. Nie poleca się go do wełny, jedwabiu i do prania wstępnego. Płyn aktywuje się już w temperaturze 20 stopni.

Mam do wykonania 3 zadania:
  • wyprać rzeczy kolorowe tylko przy użyciu płynu Vizir Fresh Flowers i ocenić efekty prania, zapach ubrań, porównać ich miękkość i zapach do prania standardowego (z użyciem płynów zmiękczających lub do płukania),
  • j.w. tylko w przypadku rzeczy białych,
  • wypełnić ankietę końcową i wyrazić swoją opinię o produkcie.

Zdjęcie pochodzi stąd.

Wynikami testu podzielę się już wkrótce :)

1 komentarz:

  1. Chciaabym u pani zamowic tten komplecik body i legisy z myszka minni

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)