wtorek, 4 listopada 2014

Napisała_Test płynu do prania Vizir - Test Me Too.

W ciągu tygodnia wykonałam 4 prania, 2 rzeczy białych i 2 kolorowych. Płyn dodany do prania poradził sobie z plamami (w te mocniejsze wcierałam płyn za pomocą dozownika). Ubrania po wyjęciu z pralki miały słaby zapach, który niestety ulotnił się po wysuszeniu. Jednak brak zapachu nie jest aż tak wielkim minusem, gdyż rekompensuje go miękkość tkanin. Trzeba uważać, by nie wyprać w nim rzeczy wełnianych oraz jedwabnych. Płyn jest wydajny, co mogę stwierdzić już po pierwszych kilku użyciach. Z pewnością butelka 1,3 l wystarczy mi na miesiąc używania. Sprawdziłam - polecam.



Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że Płyn do prania Vizir Fresh Flowers usuwa plamy z białych tkanin?

Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że Płyn do prania Vizir Fresh Flowers usuwa plamy z kolorowych tkanin?

Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że tkaniny odzyskują swoją biel po zastosowaniu Płynu do prania Vizir Fresh Flowers?

Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że po praniu w Płynie do prania Vizir Fresh Flowers ubrania pachną świeżością?

Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem, że po praniu w Płynie do prania Vizir Fresh Flowers ubrania są miękkie w dotyku?

Czy jesteś spokojna o ulubione koszulki swoich dzieci piorąc je w Płynie do prania Vizir Fresh Flowers?

Czy polecisz Płyn do prania Vizir Fresh Flowers swoim znajomym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)