poniedziałek, 12 maja 2014

Napisała_Niedzielny spacer po lesie.

Wybraliśmy się dzisiaj na spacer do lasu. Do najbliższego mamy około 5 kilometrów, więc wybór był prosty. Wózek w bagażnik, picie i biszkopty dla małej i w drogę :-) 

Las przywitał nas soczystą zielenią: 





Po przejściu kilku "krzyżówek" dotarliśmy nad staw położony już na skraju lasu:





W trakcie spaceru nie mogłam się powstrzymać przed robieniem zdjęć kwiatom, drzewom, krzewom i chwastom :-D 









A największą niespodzianką dzisiejszego dnia było to, że Zosia nauczyła się pić z kubka-niekapka :-) I oczywiście kubeczek na spacerze nam towarzyszył. Od dawna dawałam jej do zabawy kubki z miękkimi ustnikami, ale to nie było to. Bawiła się, próbowała coś ciumkać, ale koniec końców wypluwała. A kiedy wczoraj porządkowałam zosiowe pudło wypadł ten kubeczek wygrany kiedyś w konkursie Bebiko. I koniec, przepadła. Umyłam go więc, wlałam troszkę soku z wodą i voila! Moje dziecko pije z kubka-niekapka :-) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)