poniedziałek, 12 maja 2014

Napisała_Herbata Black Gold Tea z płatkami słonecznika i nagietka. Tesco Diamond Line Tea.


Jak już wiecie, w ramach kampanii Talk Marketing "Ekspert jakości Tesco" otrzymałam bony ze zniżką 100% na zakupy produktów własnych marki Tesco. Pisałam o tym w ostatnich dwóch postach :-) 

Gdy tylko przejrzałam listę produktów, w mojej głowie od razu zagościły pomysły na ich wykorzystanie. Zrobiłam już sałatkę, przy kawie częstowałam znajomą migdałami, grillowałam kiełbaski bratwurst. Sama zaś w chwili spokoju spróbowałam herbaty. 



Jestem miłośniczką herbat. W każdej ilości, w każdym smaku, w każdej formie podania. 


Herbata czarna z płatkami słonecznika i nagietka Black Gold pochodzi z Diamentowej Linii Herbat Tesco. "Podobnie jak diamenty, oczarowuje perfekcyjnie skomponowanym smakiem i aromatem. Wyselekcjonowane mieszanki, wzbogacone dodatkiem płatków kwiatów lub owoców, nadadzą niepowtarzalny wyraz i harmonię każdej chwili spędzonej z filiżanką herbaty DIAMOND LINE TEA"* 
Dalej z informacji umieszczonych na opakowaniu dowiadujemy się, że powstała ona na bazie wysokoekstraktowych odpowiednio dobranych herbat południowoazjatyckich. Napary uzyskują głęboką barwę i intensywny esencjonalny aromat. 



W estetycznym pudełku znajduje się 20 włókiennych torebek piramidek herbaty z dołączonym sznureczkiem do zaparzania (bez metalowej zszywki), ze stonowanym "kartonikiem" w kolorze złota ze wzorem liści herbaty. 

Składniki: mieszanka herbat czarnych, aromaty, płatki słonecznika (0,5%), płatki nagietka (0,4%) 

Cena: 3,99 zł 

Sposób przygotowania: saszetkę zalać wrzącą wodą (200 ml) i zaparzać 5-8 min. 


Aromat herbaty rozchodzi się w powietrzu już po zdjęciu foliowego opakowania zabezpieczającego. Żałuję, że nie zaparzałam jej w przezroczystej filiżance, żeby pokazać Wam jej piękny kolor. Poprawię się, obiecuję ;-) Smak jest delikatny. Bardzo głęboki, a jednocześnie łagodny. Przyjemnie rozchodzi się po podniebieniu. Nie używam cukru i herbata smakuje wyśmienicie. Nie wiem jak by smakowała z tym słodkim dodatkiem. 

Do pierwszych 5 osób, które w komentarzu wyrażą chęć spróbowania herbaty i w wiadomości prywatnej podadzą adres (nie będzie on przekazywany, przetwarzany ani udostępniany nikomu), prześlę po dwie torebki herbaty z prośbą o wyrażenie swojej opinii o produkcie. 

*opis pochodzi z opakowania i jest dosłownym cytatem 

Jak zwykle zachęcam do rejestracji na stronie Talk Marketing - Wy też możecie zostać ambasadorami znanych marek i brać udział w kampaniach marketingowych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)