sobota, 10 maja 2014

Napisała_Koszyk pyszności od TESCO.

Dzisiaj zawitał u mnie kurier z paczką Talk Agentki :-)




W środku znalazł się Informator Talk Agentki i przewodnik po produktach Tesco Loves Baby.




Były też oczywiście bony 100% na zakupy :-)





No to ruszyliśmy na szybkie zakupy i oto efekty:






W sklepie nie było wskazanej na bonie odmiany jabłek (Jonaprince) i chrupek kukurydzianych z orzeszkami arachidowymi. Jednak bony można zrealizować do 20.05, więc przy kolejnych zakupach rozejrzę się za tymi produktami. 


Smoothie sok mango i marakuja - trochę się naszukałam po sklepie, ale to był produkt na który najbardziej czekałam :-) Jest po prostu przepyszne! Orzeźwiające, bogate w smaku. Efekt wow! Odlałam trochę do kubeczka dla córki i patrzyłam jak znika w zastraszającym tempie. Mężowi też skapnął łyk dla smaku. Z pewnością przy kolejnych zakupach będzie jedną z pierwszych pozycji na liście :-) 

Z próbowaniem innych produktów czekam do jutra, znajomi też się ucieszą, kiedy spotkamy się na grillu :-) 

Jutro zaprezentuję kilka pomysłów na dania z wykorzystaniem zawartości paczki. 



A tymczasem zachęcam do rejestracji na stronie Talk Marketing. Jak widać kampanie się pojawiają i można otrzymać produkty do testowania. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)