wtorek, 13 maja 2014

Napisała_Kasza jaglana z białymi szparagami, serem feta i suszonymi pomidorami.


Jako, że sezon na szparagi jeszcze trwa, postanowiłam zrobić obiad z wykorzystaniem tego warzywa. W internecie, na stronach z przepisami i fp o gotowaniu pojawia się teraz mnóstwo inspiracji ze szparagami w roli głównej.

Mi najbardziej przypadł do gustu ten przepis:

Niestety nie dostałam nigdzie w okolicy zielonych szparagów, za to białych było zatrzęsienie. W domu nie miałam mięty ani cytryny, a orzeszki pinii zastąpiłam prażonym słonecznikiem (uwielbiam i dodaję go do praktycznie każdego dania). 

Moje szparagi z kaszą prezentują się tak: 









Więcej o zaletach kaszy jaglanej można przeczytać tutajhttp://kaszajaglana.eu/ 

Idąc za ciosem w weekend mam zamiar zrobić zupę - krem białych szparagów. Polecam każdemu zabawę w kuchni i odkrywanie nowych smaków. W ten sposób możemy urozmaicić naszą codzienność i wprowadzić do diety zdrowe produkty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)