piątek, 28 sierpnia 2015

Napisała_Wygrana w konkursie Satysfakcja.pl

Zosia zasnęła chwilę po 21, a ja zaczęłam robić przegląd internetu. I przypomniałam sobie, że dziś miały zostać opublikowane wyniki konkursu „Komiks z kaktusami” na fanpage'u sklepu Satysfakcja.pl. Szybkie wejście na stronę i jupi! Jestem laureatką - zajęłam 3 miejsce i przyjadą do mnie słuchawki Superlux HD681.

Zdjęcie pochodzi ze strony music-shop.pl



Często biorę udział w różnych konkursach na fanpage'ach i stronach marek. Co jakiś czas udaje mi się wygrać upominek lub nagrodę. Śledzicie konkursy w internecie? Bierzecie udział w takich akcjach? Może przygotuję post z zestawieniem stron na których wyszukuję okazje konkursowe? 
Cieszę się z tej nagrody, nie mogę się doczekać nowych słuchawek :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)