czwartek, 13 sierpnia 2015

Napisała_Projekt Pampers z trnd.

Dosłownie kilka minut temu dostałam potwierdzenie, że zakwalifikowałam się do udziału w nowym projekcie trnd. Tym razem będziemy z Zosią testować nowe pieluchomajtki Pampers. To będzie nasze kolejne spotkanie z marką, bo w ubiegłym tygodniu udało nam się wygrać jedną ze 100 nagród tygodniowych w konkursie Tata potrafi Pampers. Na stronie możecie też pobrać kupon zniżkowy -25% na zakup pieluchomajtek w drogeriach Rossmann.




"Z ogromną radością chcielibyśmy powitać Cię w gronie 1 000 mam, które przez kolejne osiem tygodni wezmą udział w projekcie Pampers.
Zostałaś wybrana, ponieważ doskonale spełniasz kryteria marki Pampers, a Twoje zgłoszenie przekonało nas, że Twoja aktywność w projekcie wpłynie na jego sukces!
(...)
W zestawie startowym otrzymasz dwa opakowania Carry Pack (w każdym po 22 szt.) pieluchomajtek Pampers Pants w rozmiarze 5 oraz 10 pojedynczo zapakowanych pieluchomajtek w rozmiarze 4."


Jeśli wśród czytelniczek bloga są mamy maluszków noszących rozmiar 4, to dajcie znać. 3 sztuki pojedynczo zapakowanych pieluchomajtek przeznaczę dla Was. Wystarczy zostawić zgłoszenie w komentarzu pod postem :-) 


Z naszych dotychczasowych doświadczeń z pieluchomajtkami mamy już kilka przemyśleń. Stosowałyśmy biedronkowe Dady, rossmannowe Babydreamy i Pampersy. Każde mają swoje plusy i minusy, może zrobimy podsumowanie po testach. Zawsze mnie dziwi, że każda marka ma swój przedział wagowy, bo często bywa to mylące jeśli prosimy kogoś o zakup pieluch w rozmiarze 5 czy 6, a wagowo wypadają dużo za duże lub za małe.

Czekamy do środy na naszą przesyłkę i będziemy opisywać wrażenia. Miłego dnia :-)

4 komentarze:

  1. Prosze szanse przetestowania artisylvi@plusnet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artisylvi poproszę o adres do wysyłki na czytelniczka.aga@gmail.com

      Usuń
  2. Mój synek chętnie przetestuje pieluchomajtki a ja podzielę się opinią. Nam niestety nie było dane wziąć udziału w tym projekcie. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna napisz do mnie na czytelniczka.aga@gmail.com adres do wysyłki. Jak otrzymam paczkę od trnd, to od razu będę wysyłać.

      Usuń

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)