poniedziałek, 20 lipca 2015

Napisała_Projekt ERV z trnd.

Od 16 lipca biorę udział w fajnym projekcie trnd, którego partnerem jest ERV. Bezpieczne planowanie wymarzonego urlopu, rodzaje ubezpieczeń i oferta ERV w tym zakresie - to podstawy tego projektu. Firma w ciekawy, graficzny sposób porównuje opiekę jaką daje nam karta EKUZ z opieką jaką gwarantuje nam ubezpieczenie ERV. 



Zawsze przemawiają do mnie zestawienia w formie tabelek. Tu podobnie jak np. w przypadku dobrowolnego dodatkowego ubezpieczenia w pracy mam pogląd jak niewielka różnica w wydatkach może diametralnie zmienić moje poczucie bezpieczeństwa. Karta EKUZ zapewnia tylko podstawową opiekę, a w przypadku poważniejszych zachorowań zarówno pacjent jak i jego rodzina są narażeni na dodatkowe, wcale nie małe koszty. Zestawienie pokazuje, że warto ubezpieczyć się z ERV. Nie trzeba myśleć o tym "co by było gdyby", stać w kolejkach, prosić o zwroty kosztów leczenia. A przede wszystkim podstawowa różnica - EKUZ obowiązuje tylko na terenie UE, natomiast ubezpieczenia z ERV na całym świecie.


KARTA EKUZ
• nie pokrywa kosztów wizyt specjalistycznych
• nie pokrywa kosztów transportu medycznego (przykładowy koszt: ambulans lotniczy Niemcy-Polska to ok. 7.000 – 10.000 EUR)
• nie oferuje usług Assistance
• w wielu przypadkach dopuszcza udział własny chorego w kosztach leczenia i odpłatności za lekarstwa

Na bieżąco będę dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat dodatkowych ubezpieczeń podróży. Mam nadzieję, że wielu z Wam ułatwi to podjęcie decyzji - kupować czy nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że pozostawiasz komentarz. Zostaw też kontakt do siebie :-)